Tuesday 9 May 2017

Potrošeni proizvodi mart-april 2017

Pozdrav svima! Danas hocu da vam ispricam moji utiske o potrosenim proizvodima za mart i april. Nije ih bilo puno, ali definitivno sad imam svoje konacno mislenje koje želim da podelim sa vama.




Prva stvar je Micelarna voda Mixa za kombinovanu i masnu kozu. Kupila sam je na snizenju za oko 350 din, a trenutno kosta u radnjama od 500 do 600 din. Privuklo mi kod nje veliko pakovanje slicno poznatoj vodi Garnier i oznaka da je hipoalergenska i ne sadrzi paraben.


Jako mi se dopala ova Micelarna voda. Nisam imala nikakvu alergijsku reakciju na nju, lepo i delikatno mi skidala sminku, cak mislim da kad sam je koristila imala sam mnogo “cistije” lice, slabije mi se pojavljivale bubuljice i slicno. Takodje ima prijatan miris. Jedina mana joj je to sto losije skida sminku sa ociju. Za tu namenu nije se bas najbolje pokazala. 



Sledeci proizvod je poznata ruzina voda iz Avona. Dobila sam je od moje drugarice Jane Lukic (njen blog). Odusevljena sam ovim proizvodom! Najvise mi se dopada sto je mozete koristiti i kao sredstvo za skidanje blage sminke i kao tonik. Lice mi lepo reagovalo na nju, nisam imala nikakvih problema. Za tu cenu (od 100 do 200 din u katalozima) proizvod je SUPER! Svima toplo preporucujem ako jos niste probali. 


Treca stvar je sprej za telo opet iz Avona sa mirisom nara i mango. Taj bozanstveni vocni miris je mene odusevio jos u katalogu pa sam ga narucila proslog leta. Tad sam ga koristila kao sprej za telo. Ne traje nesto dugo ali opet to je samo sprej i ne mozete od njega ocekivati da vam traje kao parfem. Prelep letnji miris. Zimi i u martu-aprilu sam ga koristila za osvezivanje prostorije. U katalozima Avon obicno kosta oko 250 din a ponekad na akciji I jeftinije 😍


Cetvrti proizvod je BB krema Garnier. Ova krema (nije bas ova ali taj brend) mi je prva bb krema koju sam koristila. Ovo mi je vec 3 pakovanje I mislim da cu stati sa kupovinom ove kreme jer na trzistu u medjuvremu se pojavilo mnogo lepsih proizvoda. Ova BB krema je namenjena normalnoj I suvoj kozi mada meni sa mojom kombinovanom kozom odgovara (osim leti, leti nikako ne odgovara). 

Lepo se stapala sa mojim tenom, nisam imala efekat maske. Mada, moram da kazem da mi ponekad nije odgovarala, ponekad sa njom lice mi je izgledalo kao prljavo. Ne znam zasto. Tako da imam podeljeno mislenje o ovom proizvodu. Moja ocena za njega je 7 od 10. Dobro mi je sluzio ali necu se verovatno vratiti njemu. Cena BB kreme Garnier je oko 650 din.


Peta stvar je mascara Yves Rocher – Sexy Pulp. Mislim da je mnogima poznata mada koliko znam, nema je u Srbiji. Ovu maskaru sam kupila u Rusiji a vec drugu, koja ceka svoj trenutak, sam kupila u Madjarskoj. 

Maskara je dostupna u tri boje: crna, braon I teget. Ova moja potrosena je braon. Mnogo mi se dopada proizvod, a jako sam zahtevna kad je maskara u pitanju posto imam kratke svelte trepavice koji rastu pravo ili cak ka dole 😁 Ova maskara mi napravi od trepavica da ih imam 😀  Lepo mi uvije trepavice, daje lep volumen i boju. Jako mi se svidja cetkica takodje. I da, jos jedno: dosta dugo traje, koristila sam je od decembra 2016 I tek u aprilu sam konacno prestala da je koristim jer je promenjila miris, ali ostalo jos dosta proizvoda. 

Cena ove maskare, ako racunamo u dinarima, je oko 1000-1300 dinara ali svakako vredi tog novca. 


I napokon sesta stvar je dezodorans Dove Original. Njegova cena je oko 250-300 din. Idealna varijanta za mene od oktobra do marta, ali u toplije vreme mi treba nesto jace. Ima blagi miris - to mi se dopalo jer ne volim jake mirise dezodoransa posto kao i vecina devojaka obicno koristim parfem ili toaletnu vodu. Sve u svemu, dobar proizvod za nekog ko voli dezodorans, ali nece vas spasiti od znojenja u letnjoj vrucini.

Da li ste vi probali neke od spomenutih proizvoda? Kakvo je vase misljenje o njima? 



6 comments:

  1. Posto ti uvek verujem na rec, moram da isprobam maskaru :)
    Inace, imamo identicno misljenje o dezodoransu i spreju za telo :) ♥

    ReplyDelete
  2. Jana, hehe lepo :) obavezno probaj maskaru :) mada i ova tvoja Avon maskara koju si mi poklonila je sad njoj konkurencija :) ko bi mislio :)

    ReplyDelete
  3. Ja iskreno nisam probala niti jedan od pomenutih proizvoda, ali po tvojoj priči vidim da si sa većinom zadovoljna. Nekako me je najviše privukla maskara koja je ostavila lijep utisak na mene. Sve u svemu, post je jako dobar ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  4. Ruzina vodica mi je dosta pomogla u periodima kada mi lice bukne, a Mixa mi se nista narocito nije pokazala...

    ReplyDelete
  5. Obozava Dove dezodoranse :D odlican post draga <3
    Lepojkica i mama

    ReplyDelete
  6. Hvala svima na lepim recima! Trudicu se da blog bude jos interesantni :)

    ReplyDelete