Thursday 12 October 2017

Ovaj lifehack će vama promeniti makeup-život: saznajte najlakši način da skinite mat ruž sa usana!

Svi mi znamo kako je tesko skinuti tecni mat karmin sa usana. Moja drugarica Valerija objavila na Instagram jedan trik koji je i meni vec promenio makeup-zivot i olaksao proces skidanja mat karmina. Pa cu ga vama pokazati.





Da bi ste ga isprobali potrebno vam je samo bilo koji labelo, nije bitno koja marka je u pitanju. Potrebno je samo da ga stavite preko celih usana i zatim skinite sve to sa tuferom.



Pokazacu vama kako sam to uradila i dokazacu vama da mi je uspelo a i sigurna sam da ce i vama. (Moram da kazem da sam ja ovde na slikama nemam sminku osim tog ruza i olovci za obrve tako da nemojte se plasiti 😁)

Resila sam da testiram ovaj trik sa Golden Rose tecnim ruzem koji je poznat po tome kako ga tesko skinuti sa usana. Moji je u nijansi 16 (ako vas zanima). 





Kako mozete da vidite na slikama trik je uspeo! Probajte i vi i javite mi u komentarima da li vama uspelo 👇

6 comments:

  1. Srecna sam da ti dopao ovaj lajfhak����

    ReplyDelete
  2. Odličan i jako koristan post. Zapratila sam tvoj blog ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. I really didn't know it, so thanks for sharing, dear! Lovely post, so nice and useful! Must try it, soon. I don't wear matte lipstick pften, but I have to try it. Lovely! You are so beautiful, too! Great photos. You have amazing blog dear, and I really like it.
    Maybe follow for follow? I'd love it.
    Let me to know on my blog. Hope you will visit me.
    Maleficent

    ReplyDelete