Sunday 18 February 2018

Anew Vitale Visible Perfection BB krema — recenzija

Pozdrav svima! Danas sam htela da podelim sa vama moje misljenje o BB kremi koja se zove Anew Vitale Visible Perfection (30 ml). U pitanju je linija Anew brenda Avon, koja je namenjena kategoriji 25+ u koju ja spadam vec neko vreme 😉 Pre neko vreme sam probala ovu bb kremu i dnevnu kremu iz iste Vitale Visible Perfection linije i mnogo su mi se dopali.


Cim sam videla ovu bb kreme po ceni od 590 din u Avon katalogu, odmah sam je narucila. Inace trenutno cena ovog proizvoda je 1310 din, ali cesto bude na popustu.

Pakovanje od Vitale BB kreme je bas fino i podseca na kozmetiku iz apoteke, cak dobijete i papir sa detaljinom informacijom o kremi. To mi se bas svidelo.


Sta kaze proizvodjac o kremi?

Visible Perfection BB krema SPF 20

- ujednačava ten i prikriva nesavršenosti
- umanjuje vidljivost pora i bora
- vraća koži prirodnu blistavost

Moram se sloziti sa svim sto je receno o kremi. Stvarno lepo ujednacava ten i lepo prekriva. Prekrivna moc je negde srednja. Sto se tice boje, odgovarace svima. Ima neki sivkasto-roze-pescani podton, tesko mi da opisem, videte i sami na slici. Postoji samo jedna boja ali sam sigurna da ce svima odgovarati. 



Ova bb krema stvarno smanjuje vidljivost sitnih borica koji se polako pojavljaju cim napunite 25 godina. Ja mislim da krema Anew bas tako deluje jer mnogo podseca na prajmer za lice. Nekad sam probala prajmer za lice od Avon i imao je jako slican miris i formulu kao ova Vitale BB krema. Mislim da je ova krema je u stvari mesavina prajmera i tecnog pudera. Mozda gresim ali tako mi se bar ucinilo.

Sto se tice prirodne blistavosti - ne znam, ovaj proizvod nije skroz mat na licu ali nije ni sjajan, negde zlatna sredina. Tako da ce odgovarati svima - i devojkama sa suvom i normalnom kozom, kao i onim sa kombinovanom. Za masnu nisam sigurna, ali masnokozcima bi svakako preporucila dobro setovanje.

Takodje ova BB krema ima SPF faktor 20, sto mi se mnogo dopada.

Sve u svemu, mnogo mi se svidela ova Anew Vitale BB krema i sad mi se najvise svidja od svih mojih bb krema i tecnih pudera, trenutno mi je favorit. Ali moram da kazem da je njena trenutna cena po mom mišljenju malo visoka za Avon proizvod, ali po ceni do 900-1000 din cu nju najverovatnije i dalje porucivati dok ne naidjem na nesto bolje.

Velika preporuka za devojke 25+, sigurno ce vama se svideti 😉

Da li ste koristili ovu Avew BB kremicu i koji su vasi utisci?

9 comments:

  1. Probala sam ovu bb kremu i poprilično mi je okey, samo ne mogu pronaći odgovarajuću nijansu za sebe. Moja mama i drugarica je baš često koriste i vole. Btw fotkice su super

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ;) koliko znam, za ovu bb kremu Anew postoji samo jedna nijansa, ali bas lepo se stapa sa tenom tako da mislim da ce svima odgovarati.

      Delete
  2. Divan post i fotke su divne. ❤
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    Sara Pokorni

    ReplyDelete
  3. Dopada mi se tvoj post.
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Nova sam znacilo bi mi tvoje mišljenje, pa komentariši ako ti nije problem.
    https://mysweetworld9.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Nisam još isprobala ovu BB kremicu, ali čini se obećavajuće! :)

    ReplyDelete
  5. Čula sam veoma pozitivne utiske o ovoj kremici i nikako da je probam. Odlična recenzija.
    Magicni svet lepote

    ReplyDelete
    Replies
    1. obavezno probaj :) p.s. tvoj link se ne otvara :/

      Delete