Tuesday 30 May 2017

Bitka mat ruževa: Nyx Lingerie (890 din) VS Elixir matte lipgloss (319 din)

Danas hocu da uporedim dva tecna ruza - Nyx Lingerie (890 din) i Elixir matte lipgloss (319 din).



Cena ova dva proizvoda je skroz razlicita. Budemo iskreni: po toj ceni (Elixir, 319 din) tesko cete naci bilo kakav mat ruz a da nije sa kineskih sajtova i da je pristojnog kvaliteta. Dok je NYX svima nama odavno veoma poznat brend i ima ozbiljnu PR-kampaniju u celom svetu. Sto se tice Elixir'a, poreklo mu je Grcka i slabo ga poznajemo. 


U ovom postu cu vam pokazati swatch kako ruzevi izgledaju na ruci i takodje na mojim usnama. 

 



Sto se tice teksture - slicne su, i NYX i Elixir'u treba neko vreme da se skroz osuse, ali kod mene NYX neko duze vreme (30 min) i dalje se lepi u coskovima. Nije najbolji osecaj. Ne znam da li je to samo sa mojim primerkom ili svi ti ruzevi imaju isti problem. Dok kod Elixir'a kad se osusi (10 min) - osusi se skroz i nemate osecaj nelagodnosti na usnama. Nije tezak na usnama, ali nije ni lagan kao naprimer Avon mat ruz (sto je i razumljivo).

Nyx Lingerie Push-up

Elixir 329

Sledeca stvar - miris. Miris ruza Elixir meni je prijatan, oseca se na zvake i bombone (ali nije nesto preterano) dok NYX Lingerie za mene ima izuzetno hemijski miris. Cudno uporedjenje, ali mene podseca na trenutak kad izadjem iz aviona na aerodromu, ne znam zasto.

Sto se tice postojanosti, Nyx Lingerie ce ostati na vasim usnama do 5 sati ako ne jedete i ne pijete nesto toplo. Jelo nece da izdrzi, pocinje da odlazi sa sredine usana, ali da budem iskrena, lepo silazi, bez nekih vidljivih granica na usnama. Kad je Elixir ruz u pitanju, njegova postojanost je za svaku pohvalu. Izdrze bilo koje pice bez problema, a posle masne pice i dalje ostaje na usnama iako malo (naravno) ode sa spoja usana u sredini, mada i on ne stvara vidljivu granicu.

Sve u svemu, ja licno najverovatnije necu vise uzimati Nyx Lingerie jer za tu cenu ocekujem nesto vise. Elixir cu uzeti obavezno i to u nekoliko nijansi. Ruz iz Grcke je za svaku pohvalu! Moje tople preporuke! 👍


Da li ste vi imali iskustvo sa ovim ruzevima i kakve su vama utiske?


14 comments:

  1. Odlican post :)
    Posle ovoga, sigurna sam da cu sakupiti sve nijanse Elixir ruzeva ♥

    ReplyDelete
  2. Jano, drago mi je ti se svidelo :)))

    ReplyDelete
  3. Moram probati Elixir mat karmine što pre, deluje da imaju divne nijanse! Za Lingerie se slažem da najverovatnije nikada više neću kupovati te karmine, ali željno iščekujem liquid suede metallic matte karmine koje najavljuju na instagramu već neko vreme. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako vec nisi kupila ja ne preporucujem. Kupila sam Pure society prelep je ali mi se lepe usta, padaju komadici po zubima isl. Jako sam nezdovoljna a cena nije mala. Ali sam napravila super hack, nanesem golden rose tecni u br.5 i samo malo dodam metallic preko ali malkice da ima sjaj. I tako cu moci ponekad da ga nosim :-)

      Delete
  4. Jeleno, i ja hocu da probam mettalic ruzevi :) isto mi je zelja da kupim klasicne NYX mat tecni ruzevi :)

    ReplyDelete
  5. Predivna recenzijaa draga ♡
    Posjeti moj blog ako zelis
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  6. Odlican post. Ubedila Si me sta da kupim 😊 samo mi reci gde ima Taj grcki da se kupi, bas mi se I ova nijansa svidja!!

    ReplyDelete
  7. Jeleno, sajt kozmetikaiparfemi.rs. Ako si iz Novog Sada ili ponekas si u prolazu, onda mozes da kupis u EOS parfimerija (Pap Pavla, na uglu sa Bulevarom Oslobodjenja). Takodje pogledaj lokalne parfimerije :)

    Izvinjavam se svima, ne mogu direktno odgovoriti na komentar, zeza me nesto.

    ReplyDelete
  8. thanks for the review! sorry for my English, but my passive Serbian is much better than active for now :)
    where did you buy this elixir? and where do you usually buy make-up?
    thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Анна, вы русская?) Я тоже :)

      Эту матовую помаду можно купить в небольших магазинах косметики или заказать с сайта kozmetikaiparfemi.rs. Обычно покупаю косметику в dm, lilly или в небольших косметических магазинах в Сербии.

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Draga Sonya odlično poredjenje ruževa, oduševljena sam. NYX nisam probala, a ELIXIR jesam u drugoj nijansi i takodje sam stekla slične utiske o njemu. Zapratila sam te, bilo bi mi drago ako uzvratiš :)

    Magicni svet lepote

    ReplyDelete