Saturday 15 July 2017

Ekološka kozmetika: Maske za lice Sibirsko zdravlje (Siberian Health)

Pozdrav svima! Danas hoću da vam ispričam svoje mišljenje o proizvodima brenda Sibirsko zdravlje (Siberian health), u pitanju su dve maske za lice. Inače Siberian health sebe pozicionira kao ekološki brend.





Ova kozmetika je proizvedena od prirodnih sastojaka i ne testira se na životinjama što je veoma bitno jer u Srbiji ima jedva koji brend na tržistu a da ne testira kozmetiku na životinjama, a ako i postoji onda u većini slučajeva ti proizvodi su veoma skupi.

Ove dve maske su iz linije Siberian Spa gelaste teksture. Preporučuje se da ih koristite zajedno ali ne morate. 


Prva maska je Siberian Elderberry - Instant Revival Facial Mask. Drugim rečima - osvežavajuća maska. Prvo sam samo nju probala i bila sam oduševljena rezultatom. Malo vas rashladjuje i hidrira lice. Nakon korišćenja odmah sam videla promenu i bila sam oduševljena: moje lice je izgledalo odmorno i sveže, nestali su tragovi umora i čak sam primetila blagi efekat liftinga što mi se mnogo svidelo. Iskreno nisam imala takvo iskustvo sa drogerijskim maskama do sada...

Druga maska je vitaminska - Siberian Sea-Buckthorn Vitamin-Rich moisturizing facial mask. Preporučuje se da je koristite nakon prethodne maske. Ova maska me jos više oduševila jer po meni nema samo instant-efekat osvežavanja kao Siberian Elderberry nego i deluje na duže vreme ako je koristite redovno. Nakon korišćenja isto sam primetila da imam svež i odmoran izgled, koža mi je bila ravna i glatka, kao da ima neki efekat matiranja. 


Evo šta piše o njoj na sajtu https://rs.siberianhealth.com

"Maska poboljšava izgled kože, izjednačava ton i hidrira kožu.
Divna maska za lice, bogata vitaminima, poboljšava izgled i ton kože. Sokovi iz voća i bobica štite kožu , uvlažnjavaju i osvežavaju . Ekstrakt alge daje koži učvršćujući efekat. Maska daje koži svež, doteran izgled, što je čini da bude zategnuta i tonirana i vraća joj prirodnu lepotu i sjaj.
Ne sadrži sulfate, parabene, ftalate, mineralna ulja, sintetičke parfeme."

Nazalost za prvu masku ne mogu da nadjem tacan opis.

Uglavnom, za ove maske mogu 100% da kazem da posle koriscenja osecate da ste upravo posetili Spa-procedure. Opet moram da ponovim da nisam imala slicno iskustvo sa drogerijskim maskama (Balea, Oriflame, Avon), jedino mi korejske maske daju slican efekat. A moram da napomenem da ovi proizvodi su napravljene od prirodnih sastojaka i ne testiraju se na zivotinjama. 

Cena svake od ovih maski je 530 din. Imaju po 75 ml.

Ako vas zanima kozmetika Siberian Health, pogledajte šta imaju još u ponudi na njihovom sajtu https://rs.siberianhealth.com. 

Ako želite da naručite nešto od ove kozmetike, kontaktirajte Irinu ovde https://www.facebook.com/serbiadetoxclub/ ili na Instagramu @serbiadetoxclub.

Devojka je inače iz Novosibirska tako da 100% se razume u sibirsku kozmetiku i može da vam preporuči nešto prema vašim potrebama i željama 😊

P.s. Odmah moram da kažem da jednu masku sam dobila na poklon, a drugu sam kupila od svog novca, tako da ovo nije komercialni post 😉

Da li ste nešto koristili od ovog brenda?




5 comments:

  1. Sibirsko zdravlje kao brend mi je jako zanimljiv, nekoliko proizvoda planiram da porucim, ukljucujuci i Siberian Sea-Buckthorn Vitamin-Rich moisturizing facial mask, hvala puno na recenziji 💗

    ReplyDelete
  2. Nisam, ali posle citanja sam bas dobila zelju ❤

    ReplyDelete
  3. Ja koristim,ali ne za negu,nego lekovite preparate,cistace organizma,za srce,cajeve za jetru,kremu za vene,njihov univerzalni Koren.....Moja drugarica koristi svasta nesto,kreme za lice,sampone,paste za zube.....prezadovoljna je,stalno hvali preparate.I ja planiram da isprobam nesto za negu,ima zanimljivih preparata.

    ReplyDelete
  4. Ja koristim pastu za zube, kremu za lice experalta Platinum i organski cink. PLANIRAM DA Probam još proizvoda. KO ŽELI PORUČITI NEK PISE NA INSTAGRAMU @sibirska_pahuljica dobićete sve info, jako ljubazni, ❤️

    ReplyDelete