Thursday 7 December 2017

Golden Rose Soft Kiss Lipmarker - recenzija

Pozdrav svima! Danas cu vam pisati o jednom novijem proizvodu od turskog brenda Golden Rose. U pitanju je Golden Rose Soft Kiss Lipmarker. Ovo je ruz u obliku markera koji uopste nema strukturu ruza vec izgleda i deluje bas kao flomaster. 





Ja sam ga dobila u Giveaway kod Zeljke Opacic (njen blog) i imala sam priliku da ga testiram. Moja nijansa je 03 - hladna crvena boja, ali na usnama meni izgleda klasicno crveno. Svega ima 6 nijansi - od nude do tamno-ljubicaste.



Meni se veoma svidelo sto je na pakovanju naznaceno da ovaj lipmarker proizveden u Nemackoj (Made in Germany) iako je Golden Rose turski brend. Sve pohvale od mene :)

Sto se tice same teksture, kao sto sam vec rekla, deluje kao flomaster i ima aplikator u obliku flomastera. Savetujem vama da nanesete ruz u dva sloja jer u jednom verovatno nece izgledati jednako na usnama. Jedina njegova mana, kao sto su rekle i druge blogerke,je sto istice suve delove usana ako ih imate. Tako da bolje dobro pripremite svoje usne za nanosenje ovog ruza. Takodje moram da napomenem da ga morate jako pazljivo nanositi jer nemate prava na gresku, jedino da zamaskirate tu gresku, ako ste je vec napravili, sa nekim korektorom, ali sama boja tesko da ce se skinuti tek tako. Morate da potrosite dosta micelarne vode da bi ga skinuli.



Nema klasican mat efekat, vec na pocetku je nekako sjajan, ali mozete to popraviti sa obicnom salvetom.

Kad govorimo o dugotrajnosti, ovaj proizvod stvarno dugo traje, i kad pijete i kad jedete - nece on nigde. Mislim, da svaka devojka treba da ima takav proizvod u neseseru za neke prilike kad njoj bas treba da ruz traje ceo dan i da ne razmislja o njegovom popravljanju. Sto se mene tice, ovo svakako nece biti varijanta za svaki dan, ali za neke posebne prilike - hoce :)

Cena Golden Rose Sof Kiss lipmarkera je oko 640 din.


Sta mislite o takvom tipu proizvoda za usne? Da ili ne? 

3 comments: