Friday 2 February 2018

Giveaway

Devojke, pozdrav! Moja drugarica, blogerka Jana Lukic (njen blog) i ja smo resile da vam poklonimo 3 kozmetička proizvoda. U pitanju su poznata Makeup Revolution Iconic 3 paleta, Llums Bronzer i četkica za bronzer/rumenilo/konture Llums.




Nagradna igra se sprovodi na Instagram.

Uslovi za učešće:

👉 Zapratite @sonyasabo.beauty i @janalukic na instagramu
👉 U komentaru ispod ove slike (klik) označite dve prijateljice
👉 Podelite fotografiju sa nagradjivanjem na stories. 

14. 02. je proglašenje dobitnice. Nadam se da cete uzivati u nasem darivanju 💗



Takodje bi mi bilo drago da zapratite janjin i moj blog. To mozete da uradite tako da cete stisnuti dugme "prati" ovde sa desne strane.



Max Factor Creme Bronzer — proizvod koji me razočarao





No comments:

Post a Comment