Monday 14 August 2017

Jeftino a kvalitetno: Flormar Quartet Eyeshadow

Pozdrav svima! Danas ja bih htela da ispricam svoje mislenje o paleti sa 4 senki Flormar Quartet Eyeshadow (12 gr). Moja nijansa je 402 - Pink Flamingos.




Ovu prelepu paletu sam dobila na poklon od drugarice i odmah sam bila odusevljena bojama jer sam odavno trazila bordo ili marsala senku posto je ta boja sad u trendu i prelepo stoji zelenim ocima.

Cena ove palete je oko 400 din. Mozete je naci u lokalnim parfimerijama i u nekim DM-objektima. Naprimer, ovaj proizvod mozete naci u parfimeriji EOS u Novom Sadu na Pap Pavla po ceni 390 din sto je po meni extra povoljno u odnosu na kvalitet. 



Sve nijanse su sedefaste, nazalost (a nekom mozda i ne) u ovoj paleti Pink Flamingos nema mat boja.

Pigmentacija ovih senki me je odusevila u odnosu na cenu. Dve gornje senke i desna dole imaju veoma dobru pigmentaciju, koju lako mozete nadograditi. Takodje senku broj 2 (ili desnu gore) mozete koristiti kao "duo chrome" hajlajter. Ja sam nju vec jednom bas tako i iskoristila, izgleda ne bas sasvim prirodno ali zanimljivo i u trendu svakako 😋 Mislim da slican efekat daje Nyx duochromatic highlighter. Sto se tice sami teskture ovih senki, ne truse se uopste. 


Jedina mana ovih senki je to sto sa njima nije tako lako raditi, bar po mom iskustvu. Ja sam ih nanosila prstom ili sundjerastim aplikatorom i sve je bilo ok, ali kad sam krenula da blendam tamnije boje sa cetkicom, svaki put ispalo malo prljavo i neuredno. Znate na sta mislim. Dakle, pocetnicama ce biti malo teze raditi sa njima, vise preporucujem ovu paletu malo iskusnjim devojkama. Ove senke treba jako-jako pazljivo blendati da bi prelepa boja ostala na mestu a u isto vreme ne bi ispalo prljavo i neuredno.


Za pocetnike vise preporucujem Ingrid paletu isto sa 4 senke, o kojoj sam ranije pisala. Pigmentacija jeste slabija, ali senke odlicno blendaju medju sobom, necete moci da pogresite sa njima.

Sve u svemu, mnogo mi se dopada ova paleta Flormar i sigurno cu je i dalje koristiti. Nasla sam na netu sliku na kojoj je makeup rađen ovom paletom, unapred se izvinjavam sto slika nije moja, sve ostale slike su moje.



Da li ste vi imali iskustvo sa Flormar senkama?


BLOG SALE sve do 200 din je tu.

8 comments:

  1. Mnogo mi se dopadaju ove sjenke. Inače, ne posjedujem ih, ali po tvojoj recenziji vidim da su jako dobre ❤️❤️❤️

    Visit and follow me ----> Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, stvarno su dobre za taj novac (3,5 evra) :)

      Delete
  2. Savrsena paletica, ove boje su sada bas u trendu ❤❤

    ReplyDelete
  3. Imaju ove boje i mat u roze pakovanju...isto pugmentacuja super i lepo se blendaju. Ja imam tu ali.moram probati sada i ovu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow, nisam znala da postoji i takva paleta :)

      Delete
  4. Super post Sonja, jako lepo pišeš, fotke su ti super, blog je jako lep. Zapratila sam te ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    https://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    ReplyDelete