Saturday 2 September 2017

Najbolje sredstvo za skidanje šminke?

Pozdrav svima! Danas sam pripremila za vas uporedjenje tri sredstva za skidanje sminke i moje utiske o njima. U pitanju su Balea micelarna voda za mesovitu kozu, Nivea micelarna voda za osetljivu kozu i VZK mleko za skidanje sminke.




Prvo cu vam ispricati moje misljenje o Balea micelarnoj vodi. Njena cena u DM je oko 400 din. Za taj novac dobijete kolicinu od 400 ml. Ova moja voda je namenjena mesovitoj kozi koju ja bas i imam. Meni se ovaj proizvod mnogo dopao, odlicno skida sminku i sa lica, i sa ociju. Jedina njegova mana za mene sto imate osecaj lepljivosti na licu posle koriscenja ove vode. Ali nista strasno jer ja sam svakako navikla da sperem vodom micelarnu vodu sa lica. Sigurna sam da cu ponovo kupiti ovaj proizvod. Sad mi je trenutno jedna od omiljenjih micelarnih voda.



Sledeca stvar je Nivea micelarna voda za osetljivu kozu. Uzela sam je cisto da probam posto je bila na akciji i kupila sam je za manje od 300 din. Na etiketi pise da ova voda uklanja šminku sa lica i područja oko očiju i hidrira - sve u jednom koraku. Ja se ne slazem da ovo mozete koristiti za oci. Kad god sam probala da skinem sminku sa ociju sa ovom vodom - oci su me pekle i bilo je skoro nepodnosljivo. Slicna stvar kad sam probala da skinem karmin sa usana - usne mi se prosto utrnu i ne osecam ih. Bas neprijatno. Sto se tice lica - dobro cisti lice, ali nista posebno, drugi proizvodi mi bolje ociste lice od sminke. Nisam imala nikakve iritacije od ove vode, ali jednostavno - nisam mogla da nju koristim za oci i usne jer mi nije prijalo. A napomenem da ova voda namenjena OSETLJIVOJ kozi... Ovaj proizvod vise necu kupiti.



I treci proizvod je od domaceg brenda VZK (veoma zdrava krema). Davno nisam koristila bas mleko za ciscenje lica, ali posto se je taj proizvod tek pojavio u Lilly (kao i cela VZK kolekcija) htela sam da ga probam a i bio je na akciji. Trenutno mu je cena oko 250-280 din ako ne gresim. Za taj novac dobijete kolicinu od 150 ml. Veoma dobar proizvod i ja bi ga toplo preporucila devojkama za suvom i osetljivom kozom. Ali svima drugima ja mislim da bi ipak zasmetala ta tekstura blage kreme. Lepo skine sminku, ali napravi vam pravi haos na licu dok nju skinite. Verovatno proizvod nece svideti obozavateljima micelarnih voda. ALI! Nasla sam mu drugu svrhu - koristim ga za skidanje sminke sa ociju. Ovu ideju mi dala moja drugarica Jana Lukic (njen blog). U ovu svrhu odlicno radi i bas me spasavao dok sam imala Niveinu micelarnu koja mi pekla oci. VZK je divan proizvod za skidanje sminke sa ociju i sigurno cu ga ponoviti. Takodje ga preporucujem devojkama sa suvom kozom.



Sto se tice pomenutih proizvoda - najbolja mi je ipak Balea micelarna voda, a najgora - Nivea.

Da li ste probali neke od ovih proizvoda i sta mislite o njima? Koji je vas omiljeni proizvod za ciscenje lica?

Citajte takodje: 

Jeftino a kvalitetno: Flormar Quartet Eyeshadow



8 comments:

  1. Potpuno se slažem sa tobom vezano za VZK mleko za čišćenje lica :)

    ReplyDelete
  2. Nisam probala niti jedan pomenut proizvod. Ja sam trenutno veliki ljubitelj Avonovih proizvoda za skidanje šminke. Ali vjerovatno ću probati BAlea micelarnu vodu. Odlično napisano ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :) obavezno probaj :) I ja sam te zapratila

      Delete
  3. Odličan post mila, koristim isto micelarnu vodu i odlična je ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odličan post, već dugi vremenski period želim da probam baleinu micelarnu vodu. Prvi put sam na tvom blogu, ali ne i poslednji. Pratim te,ako želiš uzvrati. ♥

    www.ccaammblog.blogspot.com

    ReplyDelete