Thursday 28 September 2017

Prvi GIVEAWAY na mom blogu!

Resila sam jednoj od vas da poklonim nekoliko stvari koje sam donela iz Rusije. Nadam se da ce jedna od vas uzivati u istrazivanju novih kozmetickih proizvoda isto kao sto sam ja uvek uzbudjena i radosna kad testiram nesto novo i nepoznato.





Poklon ukljucuje: kremu za ruke sa limunom i glicerinom, kremu za lice sa narom za osetljivu kozu, gel-piling za lice, balzam-regenerator za kosu od naturalnih sastojka (bez parabena i SLS) i pravu korejsku masku za lice.

Potrebno je samo da ispunite dva uslova:

1. Lajkujete stranicu Sonya Sabo Blog na Facebook: https://www.facebook.com/sonyasaboblog/

2. Ostavite komentar ispod objave sa nagradnom igrom i oznacite 3 drugarice koji vole kozmetiku i sminku.

Duple sanse imaju devojke koje zaprate moj blog na Blogspot (ovde desno dugme "prati").

Takodje mozete da me zapratite na Instagram: https://www.instagram.com/sonya.sabo/ i da se druzimo 😊

Pobednika cu odobrati 7 oktobra iz komentara ispod objave na FB pomocu programa Random.org. 

Ovaj put nagradjivanje vazi samo za Srbiju. Srecno svima!

Citajte takodje: 5 trendy boja ruza ove jeseni 


11 comments: