Friday 5 January 2018

Golden Rose METALS metallic shine lipgloss

Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog. Danas hoću da podelim sa vama moje mišljenje o novom proizvodu od turskog brenda Golden Rose iz kolekcije Metals pod nazivom Golden Rose METALS metallic shine lipgloss. Dakle, u pitanju je sjaj za usne za metalik efektom koji je trenutno u trendu.





Ovaj sjaj dolazi u istoj tubi kao i GR tečni hajlajter i tečna senka za oči iz iste kolekcije. Dobajete 4,5 ml proizvoda. Na njemu piše da pruža «Longwear, full coverage». S ovim moram da se složim. Sjaj stvarno ima punu pokrivnu moć, nije klasičan sjaj, već je više kao tečni ruž za usne bez mat efekta. Mislim da sličan proizvod ima kod NYX - NYX metals lip cream. Sjaj od GR isto je više kao lipcream nego lipgloss po meni. 



Moja nijansa je 03 Rose Gold ali sa ljubičastim tonovima u sebi. Boja mi se jako dopada i mislim da bi pristajala svima. Ukupno ima 7 nijansi.


Sto se tiče postojanosti - dosta je postojan, ako nećete jesti i piti - biće duže na vašim usnama. Ne nestaje sa usana kad pričate kao što se to obično dešava sa klasičnim sjajevima. Ali neće izdržati piće ili hranu, tako da savetujem pre nego što krenete da pijete ili jedete skinite ga sa usana. Moram da dodam, da sjaj ostavlja pigment i sitne šljokice na usnama i nakon skidanja.

Sve u svemu - jako je komforan na usnama, ne lepi se i ne pravi probleme. 

Ja sam kupila ovaj sjaj od GR u parfimeriji EOS u Novom Sadu po ceni od 390 din

Da li ste probali nešto iz nove Golden Rose METALS kolekcije?

Pročitajte takođe moju recenziju na Golden Rose Metals tečnu senku za oči: http://sonyasabo.blogspot.rs/2017/11/golden-rose-metals-metallic-liquid.html

Učestvujete u Giveaway na mom blogu (traje do 7-og januara): http://sonyasabo.blogspot.rs/2017/12/new-year-christmas-giveaway.html


6 comments:

  1. Divna recenzija! Sviđa mi se tvoj blog, zapratila sam te na GFC, ako želiš uzvrati <3

    Vildana from Living Like V
    INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG

    ReplyDelete
  2. Sjaj izgleda divno također nijansa je super,definitivno nešto drugačije!
    Divna recenzija.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  3. Predivna nijansa, rado bih ovo probala! :D


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete