Thursday 18 January 2018

Makeup Revolution Strobe Highlighter - recenzija

Pozdrav svima! Danas sam htela da podelim sa vama svoje mišljenje o hajlajteru Makeup Revolution Strobe Highlighter u nijansi Radiant Lights. Dobila sam ga zajedno sa Makeup Revolution paleticom ali o njoj ću pisati neki drugi put.




Davno me je zanimala šminka od MUR pošto je svi hvale i hvale kvalitet ovog brenda u odnosu na cenu. Ovaj hajlajter sam dobila na poklon tako da nisam birala nijansu. Na prvi pogled mi se činila jako rozikasta (a ja imam topli žućkasti podton kože) ali nije toliko roze na licu koliko mi se činilo u pakovanju. Nijansa je više biserno roze i mislim da će odgovarati skoro svima. 



Pakovanje sadrži 7,5 g proizvoda i verovatno ga neću uskoro potrošiti. Jako mi se svidelo u kom obliku je presovan hajlajter 😍

Sto se tiče kvaliteta samog proizvoda - pomalo je praškast. Na licu izgleda suptilno, neće se videti iz svemira svakako tako da devojkama ko ne voli taj efekat ovaj hajlajter će se svideti. Možete da ga nadogradite ako vam zatreba.

 


Makeup Revolution Strobe Highlighter nije mi izazvao nista loše na licu, a njegova dugotrajnost na istom je nekih 3-4 sati. 



Njegova cena u Alexandar Cosmetics je 513 din.



Mnogo mi se sviđa što je ovaj proizvod Cruelty Free - nije testiran na životinjama.



2 comments:

  1. Sviđa mi se ovaj highlighter i jako je simpatičan. Ja volim one jače, mada i ovaj je jako zanimljiv i mislim da je odlilan za svaodnevnu upotrebu ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete