Monday 11 June 2018

Blog Sale 2.0 od 100 din

Pozdrav svima! Pošto mi se skupilo dosta kozmetičkih proizvoda koji ne koristim, rešila sam ponovo da napravim SALE na svom blogu.





Važna napomena: ako niste iz Novog Sada, saljem poštom porudžbinu od 300 din (da ne idem svaki put u poštu za 100-200 din, nadam se da me razumete). Ako ste iz Novog Sada, može lično preuzimanje.

1. Eveline tečni puder Ideal cover Full HD. Matirajuci ali ne pravi efekat maske na vasem licu. Dva puta koriscen, skoro pun. Nijansa 202 Pastel. Svetla je ali ne previse. Negde je light medium. Puder je jako dobar, prodajem ga jer leti jako slabo kotistim pudere. U roku je naravno. SPF 10.

300 din PRODATO



2. Aura providan lepak za trepavice. Jednom koriscen, ne koristim ga jer ne stavljam trepavice. U roku je. 150 din.




3. Elixir mat ruz u nijansi Sangria. Jednom stavljen. U roku je. 150 din.




4. Mat ruz Golden Rose u nijansi 05. Dobila sam ga od drugarici koja je radila u apoteci. Samo jednom stavljen. 100 din. PRODATO



5. Paleta senki Flormar. 200 din. Pisala sam recenziju o paleti.


6. Rimmel waterproof crna olovka za oci, dugotrajna. Jednom probana. 100 din. PRODATO









7. Sampon i regenerator 2 u 1 Revlon Professional. Jednom koriscen. Original cena 1700 din. PRODATO

Revlonissimo 45 Days stunning highlights je blagi šampon sa kondicionerom, bez sulfata, neguje i hrani kosu, boreći se protiv isušivanja i lomljivosti uobičajenih kod bojene kose. Revlonissimo 45 Days nadomešćuje progresivni gubitak boje taloženjem pigmenata i stvara zaštitni film koji održava boju do sledećeg farbanja



500 din. 





8. Aura mat ruz Geisha, samo testiran, U roku je. 200 din.



Da vama što pre odgovorim, javite mi se na Facebook: https://www.facebook.com/sonya.sabo90

1 comment:

  1. Great post dear!
    I follow you can you follow me back?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ReplyDelete